The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Na našich webových stránkach používame rôzne nástroje, aby sme Vám ponúkli optimálne zobrazenie webovej stránky. Ak sa chcete dozvedieť viac, prečítajte si Informácie o spracúvaní osobných údajov.
Na našich webových stránkach používame rôzne nástroje, aby sme Vám ponúkli optimálne zobrazenie webovej stránky. Vaše údaje (napr. cookies, IP adresa, príp. iné online identifikátory) spracúvame a ukladáme na účely bližšie popísané v Informácii o spracúvaní osobných údajov cookies.
Nevyhnutné
Meno
Popis
Lifetime
CART
The association with your shopping cart.
1 Rok
CATEGORY_INFO
Allows pages to be displayed more quickly.
1 Rok
COMPARE
The items that you have in the Compare Products list.
1 Rok
CUSTOMER
An encrypted version of your customer id.
1 Rok
CUSTOMER_AUTH
An indicator if you are signed into the store.
1 Rok
CUSTOMER_INFO
An encrypted version of the customer group you belong to.
1 Rok
Marketingové
Meno
Popis
Lifetime
CUSTOMER_SEGMENT_IDS
Stores your Customer Segment ID
1 Rok
EXTERNAL_NO_CACHE
A flag that, indicates whether caching is on or off.
1 Rok
FRONTEND
Your session ID on the server.
1 Rok
GUEST-VIEW
Allows guests to edit their orders.
1 Rok
LAST_CATEGORY
The last category you visited.
1 Rok
LAST_PRODUCT
The last product you looked at.
1 Rok
NEWMESSAGE
Indicates whether a new message has been received.
1 Rok
NO_CACHE
Indicates whether it is allowed to use cache.
1 Rok
PERSISTENT_SHOPPING_CART
A link to information about your cart and viewing history if you have asked the site.
"Ak to nemôžem zjesť, nedám si to na pokožku." - Touto myšlienkou o kvalite sa riadila Annemarie Lindner, zakladateľka značky, keď v 50. rokoch minulého storočia začala vyrábať účinnú prírodnú kozmetiku. Predbehla dobu o desaťročia. Opatrné zaobchádzanie s prírodnými zdrojmi a neustále hľadanie skrytého potenciálu prírody, sú odvtedy neoddeliteľnou súčasťou filozofie spoločnosti. Za ANNEMARIE BÖRLIND stojí predovšetkým história odvahy, pracovitosti a bezpodmienečnej vášne pre prírodnú kozmetiku.
AKO TO VŠETKO ZAČALO
Samotná Annemarie Lindner mala problematickú pleť a podrobila sa niekoľkým dermatologickým ošetreniam, z ktorých niektoré boli bolestivé. Výsledkom však bolo len dočasné zlepšenie pleti. Raz na dovolenke dostala kúru s bylinkovou maskou a jej pleť sa postupne zlepšovala. To inšpirovalo Annemarie Lindner, aby sa stala profesionálnou kozmetičkou a vyrábala svoje vlastné produkty kozmetickej starostlivosti.
1959
ROK ZALOŽENIA SPOLOČNOSTI
1. januára 1959 Annemarie Lindner, jej manžel Walter a jej vtedajší obchodný partner Hermann Börner založili Börlind GmbH so značkou ANNEMARIE BÖRLIND Natural Skincare. Názov spoločnosti je kombináciou priezvisk zakladateľov Börnera a Lindnera. Annemarie sa od samého začiatku chcela striktne orientovať na výrobu rastlinnej kozmetiky, pretože videla a na vlastnej koži zažila, silný potenciál prírody.
1965
CERTIFIKÁCIA "NEUFORM"
Len o pár rokov neskôr myšlienka byť prvým výrobcom kozmetiky, ktorý ponúka systematickú starostlivosť, priniesla svoje ovocie. Börlind získal vytúženú pečať „neuform" (Asociácia nemeckých zdravotníckych predajní Reformhaus). Je to ochranná známka, ktorá potvrdzuje, že produkty Börlind zodpovedajú smerniciam nemeckých zdravotníckych predajní Reformhaus. Následne mohla značka predávať svoje produkty v obchodoch so zdravou výživou. Logo lipového listu bolo zároveň ochrannou známkou pre ANNEMARIE BÖRLIND Natural Skincare.
1972
NOVÉ SÍDLO SPOLOČNOSTI
Spoločnosť rástla tak úspešne, že priestor na prevádzku sa rýchlo zmenšoval. Základný kameň dnešného sídla v Lindenstraße v Calw v Nemecku bol položený v roku 1972.
Objavenie vlastného hĺbkového prameňa Börlind
V tom roku bol spustený vlastný hlboký prameň spoločnosti s hĺbkou 80 metrov. Neskôr bol objavený druhý prameň v hĺbke 166 metrov. Dnes sa vo výrobnom procese spoločnosti využíva výhradne táto mäkká pramenitá voda, bohatá na stopové prvky.
1974
SÉRIA STAROSTLIVOSTI LL REGENERATION
DOBÝVA KOZMETICKÝ TRH
Po štvorročnom vývoji s početnými testami a vedeckým potvrdením účinnosti, konečne nastal ten správny čas. V roku 1974 Börlind uviedla líniu LL REGENERATION, svoju prvú sériu systematickej starostlivosti na trhu prírodnej kozmetiky. Je to prvá protivrásková pleťová línia svojho druhu, ktorá sa objavila na trhu a pre spoločnosť znamenala presadenie sa na medzinárodných trhoch. Bolo to v časoch, keď pojem „anti-aging” ešte nebol bežnou súčasťou nášho slovníka. Samozrejme, jeho presné zloženie zostáva dodnes jedným z najlepšie strážených Börlindových tajomstiev.
1978
DO SPOLOČNOSTI VSTUPUJE MICHAEL LINDNER
Vo februári 1978 prevzal Michael Lindner manažérsku úlohu vo svojej rodinnej spoločnosti.
ODPOČÍVAJ V POKOJI, WALTER LINDNER
Niekoľko dní po svojich 80. narodeninách podľahol Walter Lindner rakovine 29. marca 1978. Hoci Annemarie Lindner bola charizmatickou priekopníčkou prírodnej kozmetiky, ktorá vždy stála v centre pozornosti, Walter Lindner bol oveľa viac než len muž po jej boku. S istou intuíciou skúseného obchodníka desaťročia neúnavne pracoval na raste spoločnosti.
1983
ROZŠÍRENIE SÍDLA SPOLOČNOSTI
V roku 1983 opäť dozrel čas. Výrobný proces a kapacity už nedokázali dostatočne uspokojiť rast a štandardy dynamickej spoločnosti. Nové ergonomicky navrhnuté sídlo s prirodzeným osvetlením v miestnostiach a otvorenou architektúrou pôsobí prirodzeným a transparentným dojmom.
VÝMENA STRÁŽÍ
Koncom roku 1983 odišiel Hermann Börner do dôchodku a vymenoval svojho zaťa za výkonného riaditeľa.
1985
ANNEMARIE LINDNER ODCHÁDZA DO DÔCHODKU
Koncom roka 1985 odišla Annemarie Lindner do dôchodku a jej syn Michael Lindner nastúpil na pozíciu generálneho riaditeľa. Jej rady boli pravidelne vyhľadávané ešte dlho potom, najmä pokiaľ ide o vývoj a zdokonaľovanie produktov.
1987
ZALOŽENIE DERMOKOZMETICKEJ ZNAČKY DADO SENS
Vďaka svojej predchádzajúcej práci vo farmaceutickom priemysle rozpoznal Michael Lindner potrebu produktov dermatologickej starostlivosti vyrobených z prírodných zložiek. V dôsledku toho v roku 1987 založil dcérsku spoločnosť DADO-cosmed GmbH. Dnes sortiment DADO SENS DERMACOSMETICS zahŕňa produkty starostlivosti o ľudí s atopickým ekzémom, akné, rosaceou, alergiami a veľmi suchou pokožkou.
1996
MICHAEL LINDNER SA STÁVA GENERÁLNYM RIADITEĽOM
V roku 1996 nastúpil na pozíciu generálneho riaditeľa Michael Lindner. Za svoje úspechy získal v roku 1998 obchodnú medailu Bádenska-Württemberska.
2003
VÝHRADNE RODINNÁ FIRMA
Od 1. januára 2003 je Börlind GmbH vo výhradnom vlastníctve rodiny Lindnerovcov.
2006
ROZŠIROVANIE MALOOBCHODNÝCH PREDAJNÍ
Aby spoločnosť uspokojila rastúci dopyt po prírodnej kozmetike, rozhodol sa Michael Lindner expandovať mimo obchodov so zdravou výživou a pridať do predajného mixu v Nemecku ďalšie maloobchodné predajne. Značka ANNEMARIE BÖRLIND sa stala dostupnou v parfumériách, lekárňach, biopotravinách, vybraných obchodných domoch a prémiových drogériách.
2009
Kozmetická značka Annemarie Börlind oslávila svoje 50. narodeniny. Polstoročnica jej existencie predstavuje nielen silný príbeh odvahy, vízie a viery jednej ženy, že keď počúvneme svoj vnútorný hlas a nasledujeme svoje poslanie, dokážeme veľké veci. Je tiež zároveň príbehom úspešného rodinného biznisu, ktorý sa za úctyhodných 50. rokov rozrástol na top globálnu kozmetickú značku, a dnes sa radí medzi popredných výrobcov prírodnej kozmetiky na svete. Medzi prominentných priaznivcov tejto značky patria aj hollywoodske hviezdy Nicole Kidman, Kate Winslet či Renée Zellweger.
2012
CERTIFIKÁCIA CSE
Börlind chcel nielen certifikovať svoje produkty. Priebežnej kontrole by podliehali aj všetky činnosti spoločnosti. Z tohto dôvodu sa spoločnosť rozhodla požiadať o certifikáciu CSE (Certified Sustainable Economics). Tieto usmernenia výrazne presahujú bežné kritériá pre certifikáciu prírodnej kozmetiky, pretože zahŕňajú kontrolu a overenie celej spoločnosti a jej základnej sociálno-ekologickej filozofie a nielen produktov.
2013
DO FIRMY PRICHÁDZA TRETIA GENERÁCIA RODINY
Po získaní magisterského titulu v odbore rodinné podnikanie sa Nicolas Lindner pripojil k svojej rodinnej firme. Stal sa vedúcim marketingového oddelenia.
BÖRLIND DOBYL HOLLYWOOD
V Beauty Lounge ANNEMARIE BÖRLIND na recepcii German Films v Los Angeles sa Daniela Lindner a vtedajšia ambasádorka našej značky Christiane Paul stretli s mnohými hviezdami, ktoré boli očarené pozitívnou premenou, ktorú dosiahli vďaka používaniu našich produktov.
2015
AKTÍVNA PODPORA MLADEJ GENERÁCIE
V tom istom roku, ako sa Nicolas Lindner stal riadiacim partnerom Börlind GmbH., do spoločnosti vstúpila aj jeho sestra Alicia Lindner. Stala sa vedúcou domáceho a medzinárodného predaja.
2016
PRIELOM VO VÝSKUME
Výskumný tím ANNEMARIE BÖRLIND spolupracoval s Akott Group Italia na výskume kmeňových buniek ruže zo Schwarzwaldu. Výsledok: prelom! Tieto dva tímy vyvinuli dve nové aktívne zložky: lipoextrakt a hydroextrakt z kmeňových buniek ruže zo Schwarzwaldu. Používajú sa výhradne v troch našich produktoch.
2016
Annemarie Lindner sa nedožila svojich 97 rokov. Zomrela 18. februára 2016.
2019
PRIEKOPNÍCI V PRÍRODNEJ KOZMETIKE - VČERA A DNES
Oslavujeme 60. výročie. Naše dlhoročné skúsenosti nám dali silný zmysel pre zodpovednosť. Naše inovatívne produkty stelesňujú toto vedomie a neoddeliteľné spojenie medzi ľuďmi a prírodným svetom. Je tomu tak už po tri generácie.
2020
VEDENIE PREBERÁ TRETIA GENERÁCIA
Súrodenci Alicia a Nicolas Lindnerovci sú treťou generáciou, ktorá preberá vedenie spoločnosti. Michael Lindner odchádza z aktívneho podnikania.
ANNEMARIE BÖRLIND na Slovensku a v Čechách
Henrieta Martinková (nar. 22.júna 1982), je zástupca značky ANNEMARIE BÖRLIND pre SR a ČR už od roku 2010 a má podobnú vášeň, oddanosť pre prírodnú kozmetiku ako samotná Annemarie Lindner a práve vďaka Henriete a jej hodnotám je značka etablovaná na našich trhoch. Je jednou z najdominantných značiek v kategórii prírodnej anti-aging kozmetiky. Jej podiel na trhu je významný a ukazuje, že je to obľúbená značka medzi česko-slovenskými spotrebiteľmi prírodnej kozmetiky.
Newsletter
Staňte sa VIP a vstúpte do sveta exkluzívnych výhod. Prihláste sa na odber Newslettra a užite si benefity. Čakajú na vás tajné zľavy, súťaže, novinky, užitočné tipy a rady. Ušetrite a buďte v obraze. Prihláste sa už dnes!
*Získajte kupón na darček pri registrácii. Kupón je možné uplatniť jedenkrát na používateľa a platí pri nákupe nad 40€.